KKK - korduma kippuvad küsimused

  • Kas hommikusöök on hinna sees?
    Jah, kõikides selle lehe kaudu broneeritud hotellitubade hindades sisaldub hommikusöök.
     
  • Arve tähtaeg on automaatselt 14 päeva. Mida teha, kui asutuse jaoks on vaja, et see oleks 21 päeva?
    Sel juhul saatke palun kiri kristin@publicon.ee pärast broneeringu lõpetamist ning saate pikendatud maksetähtajaga arve vastu.
     
  • Mul on vaja saata arve asutusele. Kas selle broneerimissüsteemi kaudu saab arvet saata rohkemale kui ühele adressaadile?
    Broneeringu kinnitus ja arve saadetakse ainult sellele meiliaadressile, mis on osaleja andmete juurde kirjutatud. Kui arve peaks jõudma asutusele, kes selle maksab, siis tuleb osalejal endal arve oma meilikastist edasi saata. Kui sisestada asutuse meiliaadress arve andmetesse, siis läheb see tekstina arve peale, kuid arve ise asutuseni ei jõua.
     
  • Kas saan hotelli jaoks vautšeri?
    Eraldi vautšerit hotelli jaoks vaja ei ole. Enne majutust saadetakse hotelli vastuvõtule broneerijate nimekirjad, seega piisab, kui ütlete vastuvõtulauas oma nime. Vajadusel võite ka kaasa võtta arve, mille saite automaatselt oma e-mailile Publicon OÜ-lt.
     
  • Mis saab siis, kui maksetähtaeg möödus, kuid ma ei ole veel arvet tasunud?
    Võtke palun esimesel võimalusel ühendust sekretariaadiga kristin@publicon.ee. Sekretariaadil on õigus tasumata broneeringud tühistada, kuid enne tühistamist saate e-kirjaga ka meeldetuletuse, et arve on tasumata.
     
  • Ma ei saa üritusest osa võtta, seega kas keegi teine saab minu broneeringut kasutada?
    Jah, nimevahetusi saab teha kuni 2 päeva enne majutuse algust. Kui olete endale asendaja leidnud, saatke palun kiri kristin@publicon.ee.
     
  • Ma ei saa üritusest osa võtta, seega kas saan broneeringut tühistades raha tagasi?
    Kui tühistate broneeringu enne 14. septembrit, saate tagasi makstud summa, millest võetakse maha 25 eurot käsitlustasu. Tühistades toa pärast 14. septembrit ei kuulu raha tagastamisele.
     
  • Kas selle lehe kaudu broneerides on teistsugused check-in ja check-out kellaajad?
    Ei, kõikidele broneeringutele kehtivad samad check-in ja check-out kellaajad nagu hotelli teistele külastajatele. Iga hotelli kodulehelt leiate nende seatud kellaajad.
     
  • Registreerusin konverentsile ja sain ka arve oma e-mailile. Olen arve tasunud, kuid ei saanud selle kohta kinnituskirja. Kas minu maksega on kõik korras?
    Arve tasumisel ei väljasta meie süsteem automaatset kinnitust arve tasumise kohta. Makseid kontrollitakse regulaarselt ja ühendust võetakse vaid nende osalejatega, kelle arve ei ole mingil põhjusel õigeks ajaks tasutud. Kui Te olete registreerunud, saanud selle kohta kinnituskirja ning arve tasunud, siis on teie osalus automaatselt kinnitatud.